Результати маркетингових досліджень
Представлені маркетингові дослідження базуються на основі опитувань туристів, проведених у 2010-2011р.
Туристів опитувала професійна агенція “Соціоінформ” (2010 р.), а також Центр вивчення громадської думки Комунальної установи "Інститут міста" (2011 р.) в основних туристичних місцях, зокрема, в аеропорту, на залізничному вокзалі, в найбільших готелях, на Площі Ринок тощо. Окреме опитування туристів, що зупиняються у хостелах міста, проводилось ЛКНП "Центр розвитку туризму м. Львова" протягом серпня-вересня 2011 р.
Основною метою опитування є визначення профілю туристів, що відвідують Львів, та їх купівельної поведінки для прийняття зважених рішень гравцями туристичного кластеру.
- Стратегія підвищення конкурентноспроможності міста Львова. Огляд опитування в'їзних туристів. Вересень 2010 р
- Дослідження профілю туриста у хостелах міста Львова. Серпень-вересень 2011
- European Cities Marketing Reports (English):
º Додаток Німеччина
º Додаток Польща
º Додаток Росія
º Додаток Україна