Результати маркетингових досліджень


Представлені маркетингові дослідження базуються на основі опитувань туристів, проведених  у 2010-2011р.

Туристів опитувала професійна агенція “Соціоінформ” (2010 р.), а також Центр вивчення громадської думки Комунальної установи "Інститут міста" (2011 р.) в основних туристичних місцях, зокрема, в аеропорту, на залізничному вокзалі, в найбільших готелях, на Площі Ринок тощо. Окреме опитування туристів, що зупиняються у хостелах міста, проводилось ЛКНП "Центр розвитку туризму м. Львова" протягом серпня-вересня 2011 р.

Основною метою опитування є визначення профілю туристів, що відвідують Львів, та їх купівельної поведінки для прийняття зважених рішень гравцями туристичного кластеру.



  • European Cities Marketing Reports (English):

Meeting Statistics Report 2012

                 º Додаток Німеччина
                 º Додаток Польща
                 º Додаток Росія
                 º Додаток Україна