Результати маркетингових досліджень


Представлені маркетингові дослідження базуються на основі опитувань туристів, які регулярно проводяться з 2010-го року. У 2010 р. туристів опитувала професійна агенція “Соціоінформ”. У серпні-вересні 2011 р. ЛКНП "Центр розвитку туризму м. Львова" провело опитування туристів, що зупиняються у хостелах міста. Починаючи з 2011 р. опитування проводить Центр вивчення громадської думки Комунальної установи "Інститут міста". 

Метою опитуваннь є визначення профілю туристів, що відвідують Львів, та їх купівельної поведінки для прийняття зважених рішень гравцями туристичного кластеру.

Локаціями для проведення опитуваннь є основні туристичні місця, зокрема, аеропорт, вокзали, заклади розміщення, туристично-атрактивні вулиці і площі тощо.

  • European Cities Marketing Reports (English):

Meeting Statistics Report 2012
Cities in Focus: A Snapshot of Digital Destination Landscape 2013
Meeting Statistics Report 2013-2014
ECM Benchmarking Report 2014-2015
ECM Members Finance Survey-2013-2014
ECM MKG Report European Destinations Observatory January - June 2015

                 º Додаток Німеччина
                 º Додаток Польща
                 º Додаток Росія
                 º Додаток Україна